nefunguje mi ethernet

Jakub Klečka j.klecka at email.cz
Tue Aug 13 07:39:38 CEST 2002

Zdravim.
Sorry, ze tady s tim otravuju, ale uz fakt nevim jak dal. Potrebuju zprovoznit pripojeni k internetu pres DHCP, ale nejak mi to nefnguje(sitova karta : Realtek 8129/8139 PCI Fast Ethernet adapter). Kdyz nabiha system tak mi to napise(mimo jine):

pcib2:<Intel 82801BA/BAM (ICH2) Hub to PCI bridge> at device 30.0 on pci0
pci2:<PCI bus> on pcib2
rl0:<Realtek 8139 10/100BaseTX>at device 11.0 on pci2
rl0:<couldn't map ports/memory
device_probe_and_attach:rl0 attach returned 6
pci2:<unknow card> (vendor=0x13f6,dev=0x0111) at 13.0
- jinak vse ostatni je v pohode

Dival jsem se do Handbooku a FAQbooku a ponastavoval jsem vsechno mozny (dhclient.conf,ifconfigy do rc.conf atp.), ale stale nic.

Poradte mi prosim, co mam zadat pri instalaci FreeBSD, kdyz na me vyplivne obrazovku o conflictech. Hlavne bych potreboval polozku Network, je jich tam asi 6 a ja nevim jakou bych vybral(vybiral jsem tusim polozku NE 1000, NE 2000...).

V Handbooku jsem si vsiml, ze v sekci Installing v Post-Installing configuration se pri definovani sitoveho pristupu objevuje polozka Ethernet adapter(nebo tak nejak), ktera se mi nezobrazuje.

Na daemonnews jsem si vsiml clanku
Setting Up ISC-DHCP 3.x Under FreeBSD. Tenhle postu jsem sice jeste nezkousel, nicmene si myslim, ze to neresi muj problem.

Uznavam, ze je to trochu zmateny dotaz, ale ja fakt uz nevim kudy kam. Sitovka mi normalne funguje na Win98 a Redhatu. Byl bych vdecny za jakekoliv navrhy ci podnety.

Diky Jakub