odeslani e-mailu po nabootovani

David Pasek pasek at idc.cz
Thu Aug 8 00:20:07 CEST 2002

Asi to opravdu posilas moc brzo. Pravdepodobne jeste neni nabehly sendmail.

Urcite by byla moznost zasahnout do /etc/rc.sendmail, ale ja bych to
zkusil resit takovym malym fakem :).
Udelal bych si skript, ktery odesila mail po rebootu (napr.
/usr/local/bin/mailmereboot.sh)
Na zacatku tohoto skriptu bych volal sleep(20), a az potom odmailovani.

Pak bych si v adresari /usr/local/etc/rc.d/ vytvoril dalsi skript (napr.
startup.sh), ktery pusti mailmereboot.sh na pozadi, aby cekal 20 sekund
a mezitim se provadely dalsi akce (jako treba start sendmailu).
(/usr/local/bin/mailmereboot.sh &)

Asi ti nevadi, ze ten mail prijde az zhruba 20 sekund po rebootu.

Zdar.

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994