odeslani e-mailu po nabootovani

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Wed Aug 7 23:41:13 CEST 2002

Ale to by se to hlaseni vyhodilo pri shutdown, ja bych to potreboval pri
nabehnuti systemu. Je to proto, protoze se mi z podivnych duvodu restartuje
(nekorektne, natrvrdo) pocitac. A nemam moznost u nej fyzicky byt, tak bych
chtel mit pokud mozno za tepla info o tom, kdyz se to stane.

Myslim, ze je problem v tom, ze se ten mail posila prilis brzo po startu.
Zkousel jsem taky spustit skript z /usr/local/etc/rc.d s umyslem, ze tady by
se to mohlo spustit krapet pozdeji a mail by uz mohlo jit odeslat, ale to
taky nepomohlo.
Nevite o nejake moznosti, jak spustit skript jeste s nejakym vetsim
spozdenim po startu systemu?
Dekuji,
Pepa.