preposilani mailu

vita at fio.cz vita at fio.cz
Fri Jul 26 11:46:32 CEST 2002

Nejsem si zcela jist, ze v aliases lze neco zaridit v zavislosti na adrese
odesilatele.

Slo by bud v aliases nebo ve ~/.forward poslat ten mail do nejakyho skriptu,
kterej zjisti od koho to prislo a pripadne posle dal.

V aliases napr.
novak: novak "|/usr/local/bin/muj_fwd_skript parametry"

v .forward pak
novak "|/usr/local/bin/muj_fwd_skript parametry"

( v obou pripadech cyklus novak->novak nevadi, mail se doruci se uzivati a na
standardni vstup skriptu, ktery se pusti se zadanymu parametry )

Dalsi moznosti je nejak upravit rules v sendmail.cf ale v tomhle
ohledu si netroufam radit.

vita