preposilani mailu

David Pasek pasek at idc.cz
Fri Jul 26 11:16:37 CEST 2002

Staci to nastavit v  /etc/aliases

Priklad:
mailnamobil: +420606xxxxxx at sms.eurotel.cz

Kdyz bych chtel, aby to jeste zustavalo v nejakem lokalnim mailboxu (
treba root :)), tak

Priklad:
mailnamobil: root,+420606xxxxxx at sms.eurotel.cz

Kdybych to chtel jeste navic poslat nekam jinam, tak

Priklad:
mailnamobil: root,nekamjinam at jinam.cz,+420606xxxxxx at sms.eurotel.cz

Pro aktivaci zmen v /etc/aliases nezapomen pustit prikaz newaliases.

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994