moregroupware WAS: phpgroupware

Erich Vinclav vinclav.erich at ives.vs.sk
Fri Jul 19 15:53:20 CEST 2002

Dobry den,

takze vdaka za radu - moregroupware vyzera velmi dobre. Preto
som sa ihned vrhol na instalaciu. Samozrejme, opat mi nepresla...
Takze uz neviem ci som taky tupoň ja alebo co... Ste si isty (p. Hodan)
ze to urcite chodi na FreeBSD 4.6?

Konfiguracia:
FreeBSD 4.6
Apache 1_3.26 - skompilovany zo zdrojakov
php-4.2.1 - skompilovany zo zdrojakov --with-pgsql
postgresql-7.2.1_1 - z portov
moregroupware 0.6.4 alternativne daily snapshot mgw-dev-20020719
Vytvorena databaza gw pod uzivatelom nobody

Postup:
- rozbalil som mgw do adresara htdocs/
- nastavil som prava na zapis na adresar moregroupware pre vsetkych (...)
a aj na podadresare
- spustil som http://mojstroj/moregroupware/setup/index.php
- vyplnil som dialogy podla pravdy ;)...
- mgw na mna vyplul tuto hlasku:
S E T U P - Moregroupware 0.6.4pl1 - Neo
Instalace proběhla úspěšně
Následující soubory by měly existovat v adresáři s moregroupware:
# INSTALACE
# config.inc.php
# index.php
Nastaly chyby při vytváření databáze. Podívejte se do souboru mgwerror.log v h
lavním adrešáři moregroupware
pro spoštění Moregroupware, klikněte na následující odkaz:
pro první přihlášení použijte uživatelské jméno "admin" a heslo "admin"
http://mojstroj/moregroupware/index.php
Moregroupware Team doporučuje upravit práva na adresář tak, aby mohl skripty s
pouštět pouze uživatel, na kterém běží webový server.

Samozrejme v mgwerror.log je kompletny (...) sql skript ktory neprebehol
nad databazou (ta ostala prazdna). Velkost okolo 60 kB, takze ho posielat
nebudem, ale mala ukazka:

SQL failed: CREATE TABLE mgw_config (
userid int(11) NOT NULL default '0',
configtagname varchar(100) NOT NULL default '0',
serialnr int(11) NOT NULL default '0',
value_str varchar(255) NOT NULL default '',
value_int int(11) NOT NULL default '0',
value_txt text NOT NULL,
value_blob blob NOT NULL,
lu_user int(11) NOT NULL default '0',
lu_date timestamp(14) NOT NULL,
PRIMARY KEY  (userid,configtagname,serialnr)
) TYPE=MyISAM
SQL failed:
INSERT INTO mgw_config VALUES ('','iconmode',1,'','','','',1,'')
SQL failed:
INSERT INTO mgw_config VALUES ('','css_skin_theme',1,'Morelogs_Silver.css','',''
,'',1,'')
Najlesie na tom je, ze to Postgres nezozerie ani z prikazoveho
riadku, co je aj samozrejme - typ INT je INT a pokial je mi zname
tak int(11) je nezmysel (napr.). Takychto blbosti (podla mna)je tam spusta.
To ako mam prepisovat cely log, pretoze aplikacia nevie vygenerovat
spravny skript pre Postgres? To snad nie...

Takze, pokial to ma niekto na Postgrese, prosim skuste naznacit,
ako sa vam to podarilo - podla moznosti bez rucneho prepisovania
sql skriptu ;) (ktory som ani nenasiel nikde cely, zrejme je pokuskovany
v php skriptoch... :()

Prepacte trochu dlhsi prispevok, ale uz ma to zacina pekne s...t (srdit) ;).
Mozno to nie je priamo k freebsd, zrejme skor k postgres-u, ale dufam,
ze u vas najdem pochopenie a podporu... ;)

Vdaka...
--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice