cestina na 4.6 po bin upgrade

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Jul 19 10:23:44 CEST 2002

Petr Holub wrote (2002/07/18):
> (tj. zmizela tam to jedno podtrzitko). Nevim, jestli to neni jen
> dusledek nejakeho problemu pri binarnim upgrade, nicmene pokud
> by to byla vlastnost 4.6 a vys, tak by to stalo za to prihodit
> do README.cz.txt na ftp.freebsd.cz, at si lidi usetri nadavani...

Opravdu byly locales prejmenovane na cs_CZ.ISO8859-2 a planuju
revizi navodu co nejdriv po vydani 4.6.1. Pomoci upgradu ze
zdrojaku mam ale v /usr/share/locale toto:

drwxr-xr-x  2 root  wheel  512  4 čvc 09:53 cs_CZ.ISO8859-2
lrwxr-xr-x  1 root  wheel   15  4 čvc 09:49 cs_CZ.ISO_8859-2 -> cs_CZ.ISO8859-2

a jak se divam, tak v 4.6-RELEASE a 4.6.1-RC2 je v distribuci bin
ten symbolicky link take. Spis bych teda potreboval zjistit, jak je
mozne, ze tam ten symbolicky link nemas???

Nekdo muze narazit i na problem, ze se timto MFC zmenil i format
binarnich souboru v locales, coz mi ke -stable moc nepasuje...