phpgroupware

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Thu Jul 18 11:04:02 CEST 2002

On Thu, Jul 18, 2002 at 10:26:14AM +0200, Erich Vinclav wrote:
> Zdravim
>
> kedze vznikla u nas poziadavka na nejaky groupware, rozhodol
> som sa nieco pohladat. No a kedze mame rovno v portoch phpgroupware,
> tak preco ho nepouzit... Bohuzial, nijako sa mi to nepodarilo rozchodit.
>
> Otazka: Pracuje $subj niekomu? Ak ano, ako sa mu to podarilo? Ak robim
> niekde chybu tak kde? Skusal som aj trocha pozerat do zdrojakov, ale
> v tom nemienim pokracovat... - nervy mam len jedny... ;). Este system
> FreeBSD 4.6, jadro prekompilovane.

S instalaci vam prilis neporadim, instaloval to kolega a navic na linux,
ale mam pocit, ze s tim problemy nemel.

Jina vec je ovsem samotny provoz, mam z toho pocit, ze je to sileny bastl.
Spousta veci nefunguje a vubec se to chova divne.

priklad: uzivatel, ktery provedl posledni zasah u nejakeho eventu,
se stane jeho vlastnikem.

2. priklad: uzivateli nekdo naplanuje schuzku, ten ji odmitne, ale
groupware o tom nikoho neinformuje - proste vyradi uzivatele ze seznamu
tech, kterych se shuzka tyka

atd.
(jedna se o verzi 0.9.12, takze ted je to mozna o neco lepsi)

> Takze vopred vdaka za postrcenie spravnym smerom (to moze byt aj typu
> "vykasli sa na to, skus radsej xyz")

O nicem jinym nevim, ale nejake info bych taky uvital.

Vaclav Rehak