phpgroupware

Erich Vinclav vinclav.erich at ives.vs.sk
Thu Jul 18 10:26:14 CEST 2002

Zdravim

kedze vznikla u nas poziadavka na nejaky groupware, rozhodol
som sa nieco pohladat. No a kedze mame rovno v portoch phpgroupware,
tak preco ho nepouzit... Bohuzial, nijako sa mi to nepodarilo rozchodit.

1. Instalacia z portov - nainstalovalo sa v pohode. Problem vsak bol
v tom, ze nepouzivam mysql, ale postgres. Aj tak ale neslo vygenerovat
header.inc.php, aj ked som prava nastavil tak ako bolo treba. Pokial
som subor upravil rucne, neustale vykrikoval nejake chyby v php skriptoch...
Takze pkg_del... (Vsetko bolo instalovane z portov - apache, mod_php,
mysql-client, courier,  phpgroupware...)

2. Kedze aj tak davam prednost kompilovaniu apacha - a aj tak je treba
novsiu verziu ako je v portoch, tak som skompiloval apache 1.3.26 a
php-4.2.1 s podporou postgres-u. Vsetko OK, funkcne, odskusane.
Instalacia phpgroupware-0.9.12 zo zdrojakov (aj tak su to len php skripty)
podla navodu. OK. Spustenie setup-u - zahlasilo najdenu podporu pre
postgres - OK. Opat ale absolutne neslo ulozit header.inc.php a neustale
ma vracalo na uvodnu stranku. Skratka presne ako v bode 1. Takze
rm -r phpgroupware...

3. Skuska s verziou phpgroupware-0.9.14.RC3. Hmm... takze tam sa konecne
podarilo ulozit header.inc.php. Slava!!! Pokracujeme dalej - treba vytvorit
defaultne tabulky v databaze - connect failed, php error... Pritom databaza
funguje, pristup z inych strojov je OK (cez psql)...

4. Takze opakujem krok 2, len php je vo verzii 4.0.6. Vysledok je vsak
rovnaky...

Otazka: Pracuje $subj niekomu? Ak ano, ako sa mu to podarilo? Ak robim
niekde chybu tak kde? Skusal som aj trocha pozerat do zdrojakov, ale
v tom nemienim pokracovat... - nervy mam len jedny... ;). Este system
FreeBSD 4.6, jadro prekompilovane.

Takze vopred vdaka za postrcenie spravnym smerom (to moze byt aj typu
"vykasli sa na to, skus radsej xyz")

--
Erich Vinclav
vinclav.erich at ives.vs.sk