Manualove stranky, 4.6.1 a IPFW2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 12 18:41:54 CEST 2002

Martin Horcicka wrote:

> Jaaa -stable nectu - odrazuje me ten provoz. Pripada mi, ze se tam resi kazda
> ptakovina a ja mam ted porad nejak malo casu. :-( Jak to stihas - vybiras
> hezke subjecty? :-)

	Presne tak. Ctu to pres news a tak mohu snadno "killnout" thready, u
kterych dojdu k zaveru, ze me nezajimaji (a tech je dost) - tedy
samozrejme za predpokladu, ze vas MUA neco takoveho jako killovani
celych threadu umi (muj Netscape i Mozilla to zvladaji). Dalsi prispevky
do stejneho threadu se mi pak uz nezobrazuji, takze pocet novych zprav,
ktere vidim neni az zas tak velky ...

	Jedina chyba je, ze news brany jsou prakticky vyhradne jednosmerne, takze
pokud chci prispet, tak nestaci obycejne "reply", ale je proste potreba
prepsat adresu prijemce (nastesti k prispivani neni prihlaseni se do
konference nutne).

	Obdobne resim i dalsi skupiny.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz