Manualove stranky, 4.6.1 a IPFW2

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Jul 9 15:05:20 CEST 2002

Martin Horcicka wrote (2002/07/09):
> Jaaa -stable nectu - odrazuje me ten provoz. Pripada mi, ze se tam resi kazda
> ptakovina a ja mam ted porad nejak malo casu. :-(

S casem jsem na tom podobne - mnozstvi pozadavku prevysuje moji
zpracovavaci kapacitu (zvlast dneska - to si na me vzpomnel snad
kazdej znamej :-), ale na nektere veci si cas proste najdu.

> Jak to stihas - vybiras hezke subjecty? :-)

Tak nejak. Nechavam si posilat digesty, ktere mi procmail rozsekava
zpet na jednotlive maily, takze je dostavam davkove a v muttu se mi
slucuji do threadu. Pri kazde takove davce subjecty jen preletavam
a obcas zachytim neco zajimaveho. To stejne current@, hackers@,
questions@ (zde casto pouzivam rovnou Ctrl-D pro cely thread misto
jen D) a security at . Texty preletavam nebo obcas i ctu "jen" v cvs@,
ale je to bohuzel stale vice a vice casove narocne :-( Uz jsem uvazoval
o nejakem filtru, jenze ve vsech kategoriich se vyskytne obcas neco
zajimaveho...