Hardware v. fbsd

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Thu Jul 11 08:29:50 CEST 2002

> Rad bych se otazal, zda-li ma nekdo zkusenosti s PC od DELLa. Mam ted
> nejake SMP zelezo, ktere je na RH7.3(Linux) znacne nestabilni. Stavaji se
> takove veci, ze masina uplne zmrzne, pricemz pry puvodne s RH7.2 fungovala
> korektne (doslo jen k vymene disku).

Neviem aky mate presne typ, ale nase 2550 chodia na FreeBSD v pohode (tiez
SMP).
Hardver to rozpoznalo vsetok (PERC radic, gigabitovu kartu, 100mb kartu...).
Pred kupou som prechadzal mailing listy a nasiel som nejake problemy ohladom
rozpoznavania velkej pamate, ale u nas je vsetko ok.

Ladislav Kostal