Hardware v. fbsd

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Thu Jul 11 08:26:16 CEST 2002

galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz wrote:

>Rad bych se otazal, zda-li ma nekdo zkusenosti s PC od DELLa.

Zkousel jsem FreeBSD na Dell PowerEdge 350, Dell PowerEdge 1400SC
a na notebooku Dell Latitude C800. Vsechno absolutne bez problemu.

> Mam ted
>nejake SMP zelezo, ktere je na RH7.3(Linux) znacne nestabilni. Stavaji se
>takove veci, ze masina uplne zmrzne, pricemz pry puvodne s RH7.2 fungovala
>korektne (doslo jen k vymene disku).

Tezko rict ... mozna jsi mel nejdriv upgradnout na 7.3 a pak dat novy disk,
abys vyloucil, ze si disk nerozumi s radicem (i kdyz podle dmesg se vsechno
zda o.k.).
Nakonfiguroval jsi dobre jadro na 7.3?

>Jako posledni sanci vidim prechod na fBSD, protoze nervy mam jen jedny
>:-), ale nejsem si jist, zda to bude lepsi.  Orezany Linuxovy dmesg jde v
>attachmentu.

Bude :-)

<FLAME>
BSD se mi zda mnohem prehlednejsi a promakanejsi proti linuxu.
</FLAME>

Pokud chces vedet, jestli tvuj HW je podporovan ve FreeBSD, podivej se na:
http://www.freebsd.org/releases/4.6R/hardware-i386.html

Martin