ifconfig alias

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Jul 8 16:04:48 CEST 2002

On po, 2002-07-08 at 15:53, Martin Salac wrote:

> chtel bych se zeptat, kde najdu u FreeBSD nejaky .ini file nebo konfigurak
> k mysql. Nainstaloval jsem z portu (make install):
> mysql-server-3.23.51 Multithreaded SQL database (server)
> a rad bych mu pri startu dal option: --default-character-set=win1250
>
> Vim, ze pri startu se spousti z /usr/local/etc/rc.d/mysql-server.sh start a
> z nej se spousti /usr/local/bin/safe_mysqld. Dival jsem se do
> safe_mysqld, ale
> zda se mi prilis slozity.
> Kdyz pridam optionu do mysql-server.sh za --user=mysql, tak se mysql
> nerozebehne
> [...]

Kouknete na konec souboru /var/db/mysql/<jmenostroje>.err proc se server
nespustil. Jinak v mysql-server.sh by to melo bez problemu vzit. Druha
moznost je udelat si soubor /var/db/mysql/my.cnf a do nej treba
(zkopiruju muj)

[mysqld]
set-variable = long_query_time=1

takze u vas nejspis

[mysqld]
set-variable = default-character-set=win1250

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
"Virtualni" znamena, ze nikdy nevite, odkud prijde nasledujici bajt.