ifconfig alias

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Mon Jul 8 15:53:43 CEST 2002

Ahoj,

chtel bych se zeptat, kde najdu u FreeBSD nejaky .ini file nebo konfigurak
k mysql. Nainstaloval jsem z portu (make install):
mysql-server-3.23.51 Multithreaded SQL database (server)
a rad bych mu pri startu dal option: --default-character-set=win1250

Vim, ze pri startu se spousti z /usr/local/etc/rc.d/mysql-server.sh start a
z nej se spousti /usr/local/bin/safe_mysqld. Dival jsem se do
safe_mysqld, ale
zda se mi prilis slozity.
Kdyz pridam optionu do mysql-server.sh za --user=mysql, tak se mysql
nerozebehne
vubec.

Diky za pripadne rady.

Martin