Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Juraj Lutter otis at kotelna.sk
Thu Jul 4 11:21:44 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 11:09:23AM +0200, Martin Horcicka wrote:

> Takze mi pripada, ze RELEASE a RELEASE-pX ma skutecne vyssi teoretickou sanci
> byt stabilnejsi nez snapshot STABLE. Jina vec je samozrejme, kdyz jsou potreba
> nejake nove vlastnosti STABLE, nebo pokud aktualizovani RELEASE-pX nebude
> dostatecne rozumne.

Skusenosti hovoria, ze STABLE je naozaj stable. Bezal som 24 serverov
s STABLE v prevadzke (isty nemenovany slovensky velky ISP) bez
najmensich problemov. Jediny problemovy stroj bol 4.2-STABLE na Alpha
platforme, inak to vzdy bolo a aj je bez najmensich problemov. Dnes
napr. to STABLE branchu boli konecne importnute OpenSSH 3.4p1
zdrojaky, takze uz nieje nutne buildovat openssh-overwrite-base z
ports (a nasledne NO_OPENSSH=true do /etc/make.conf pridavat :-))

tolko moje postrehy.

otis

--
Juraj Lutter