Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Thu Jul 4 11:09:23 CEST 2002

Juraj Lutter (2002-07-04 10:42 +0200):

> osobne podla dlhodobych skusenosti odporucam trackovat -stable. je to
> spolahlivejsia cesta.

O tomhle vedu debatu soubezne i jinde a zatim me stale nikdo uplne
nepresvedcil. :-)

Jak se pise v clanku "FreeBSD Release Engineering", vetve pro jednotlive verze
byly zavedeny pro nejkonzervativnejsi uzivatele a podle me jsou verze z techto
vetvi skutecne "teoreticky nejotestovanejsi".

Verze RELEASE vznikne zhruba mesicnim zmrazenim vetve STABLE, kdy se provadeji
jen opravy a nutne zmeny a testuje se to co tam je. Verze RELEASE-pX vznikne v
podstate z verze RELEASE nebo z RELEASE-p(X-1) pridanim nejnutnejsich oprav -
tzn. minimalni zmeny.

Snapshot vetve STABLE vznikne kazdodennim automatickym sestavenim bez ohledu
na to co se v te vetvi zrovna deje - takze je nutne sledovat alespon
konferenci freebsd-stable. Kazdopadne jde o neustale se menici vetev, ktera ze
stavu velke otestovanosti v okamziku vyroby verze RELEASE casem pomalu
konverguje do stavu cim dal mensi otestovanosti az do dalsiho zmrazeni teto
vetve.

Takze mi pripada, ze RELEASE a RELEASE-pX ma skutecne vyssi teoretickou sanci
byt stabilnejsi nez snapshot STABLE. Jina vec je samozrejme, kdyz jsou potreba
nejake nove vlastnosti STABLE, nebo pokud aktualizovani RELEASE-pX nebude
dostatecne rozumne.

Martin