Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Honza Dušák akela_at_terminal.cz at no.spam
Thu Jul 4 09:53:53 CEST 2002

 Dusan> O 4.6-p1 som zatial este nepocul.Je to oficialny release?
 Dusan> Nie je to nahodou nejaka kopia starsieho release candidata (RC1)?
 Dusan> Pokial ma tato distribucia standartnu strukturu, ako ine distribucie,
 Dusan> dalo by sa stiahnut si image boot diskiet a sysinstalle dat upgradovat
 Dusan> priamo cez ftp. Pokial ale neide o stantartnu distribuciu (a kedze
 Dusan> autor odkazuje na upgrade cez cvs), asi to nepojde.Inac nevidim nejaky
 Dusan> extra dovod na upgrade, kedze 4.6 sa releaslo len nedavno (tak 2-3
 Dusan> tyzdne).

Zdravim,
  RELENG_X_Y_pZ je vetev ,do ktere se aplikuji bezpectnostni zaplaty
pro release X.Y.

4.6-p1 reaguje na chyby v libc knihovne v resolving kodu z 26.cervna
t.r.

viz.
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/CERT/advisories/FreeBSD-SA-02%3A28.resolv.asc
nebo http://www.cert.org/advisories/CA-2002-19.html .

Ma se sice jednat o chybu , ktera existovala  snad jiz 10 let, ale
doporucuji ti provest upgrade .

--
Honza Dusak