Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Dusan Zatkovsky msk at web.markiza.sk
Thu Jul 4 09:30:29 CEST 2002

Hello Josef,

Thursday, July 04, 2002, 9:11:47 AM, you wrote:

JJ> Dobry den,

JJ> zacinam s FreeBSD a rad bych vedel jak lze provest upgrade binarek z
JJ> 4.6-RELEASE na 4.6-RELEASE-p1 a vyhnout se nutnosti prekompilovat (nebo
JJ> znovu nainstalovat a nakonfigurovat) cely system - to vyradi server na
JJ> delsi dobu z provozu.

JJ> Jedine misto, kde jsem nasel binarky 4.6-RELEASE-p1 je:
JJ> ftp://snapshots.jp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386

JJ> v 00RELEASE_README ale stoji:

JJ> However, if you have already have a PC installed FreeBSD, THIS IS NOT
JJ> FOR YOU.  You may want to get source code via ftp/cvsup/whatever, and
> [...]

Zdravim.

O 4.6-p1 som zatial este nepocul.Je to oficialny release?
Nie je to nahodou nejaka kopia starsieho release candidata (RC1)?
Pokial ma tato distribucia standartnu strukturu, ako ine distribucie,
dalo by sa stiahnut si image boot diskiet a sysinstalle dat upgradovat
priamo cez ftp. Pokial ale neide o stantartnu distribuciu (a kedze
autor odkazuje na upgrade cez cvs), asi to nepojde.Inac nevidim nejaky
extra dovod na upgrade, kedze 4.6 sa releaslo len nedavno (tak 2-3
tyzdne).

--
Best regards,
 Dusan                            mailto:msk at web.markiza.sk