ipfw versus ipf

P Sedo pese27 at mysun.com
Wed Jul 3 13:49:50 CEST 2002

ten ipf nehadzte do zita.

myslim si, ze co do konfigurovatelnosti je ipf na tom trochu lepsie,
neflaka sa, nova verzia ipf a 4.6 FreeLSD slapu proste bajecne
(studentsky intrak s cca 500 pripojkami na 100Mb/s FDX {tahaju od rana
do vecera.})

chyba mi naozaj trafic shaping, ale ipf a ipfw sa daju kombinovat, takze
 aj to je riesenie, alebo proste fuknite tam este jeden stroj ...

PeSe