modemy FreeBSD a WIN

Tomas Venglovsky m at t.cz
Wed Jul 3 09:11:12 CEST 2002

* Roman Slezak <freebsd_konfera at pobox.sk> [2002-07-03 08:55]:
> Chalani predtym som pisal o spojeni dvoch PC cez modemy.som z toho
> jelen :)

... a asi nie len to.

> keby mi niekto prepisal konfiguracne subory do FreeBSD a poslal na
> roman66 at pobox.sk   najskorej asi David ten o tom napisal vtedy
> najviac ;)  aj ten shell aby sam restartoval spojenie pri nahodnom
> vypadku linky.

este nejaku ulohu sem zadas?!

> na strane serveru je externy modem MOTOROLA PREMIER 33.6 a u mna bude
> interny modem ale ten bude bezat na WIN.tam bude treba asi spustit
> Hyperterminal alebo daco ine.potreboval by som to do konca
> tyzdna.potrebujem kontrolu nad serverom a WEB rozhranie.v handbooku

Inymi slovami:

"Do konca tyzdna potrebujem aby ste mi prepisali konfiguraky a skripty
ja zatial budem browsit a cakat az mi to niekto napise na
roman66 at pobox.sk"

Fajn pristup.

> zatial VELKY DIK ;)

NIE JE ZA CO. (Mas to hotove - kam mam poslat fakturu?)

--
Tomas Venglovsky