modemy FreeBSD a WIN

Roman Slezak freebsd_konfera at pobox.sk
Wed Jul 3 08:55:11 CEST 2002

Chalani predtym som pisal o spojeni dvoch PC cez modemy.som z toho
jelen :)

keby mi niekto prepisal konfiguracne subory do FreeBSD a poslal na
roman66 at pobox.sk   najskorej asi David ten o tom napisal vtedy
najviac ;)  aj ten shell aby sam restartoval spojenie pri nahodnom
vypadku linky.

na strane serveru je externy modem MOTOROLA PREMIER 33.6 a u mna bude
interny modem ale ten bude bezat na WIN.tam bude treba asi spustit
Hyperterminal alebo daco ine.potreboval by som to do konca
tyzdna.potrebujem kontrolu nad serverom a WEB rozhranie.v handbooku
je to pisane trosku divne.neviem ake cislo ma vytacat, to je asi
zbytocne.
aby som tam proste tie subory nakopiroval a islo to.ak nie tak uz
chybu najdem aj sam.aj v ttys bude asi treba daco nastavit.a este
nejaky prikaz na pignutie modemu aby som vedel ci ide ;)

zatial VELKY DIK ;)

dik aj Michalovi Kapalkovi za zapozicanie modemu ;)

                      Roman Slezak