IPsec mezi FreeBSD a Win2k

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 2 16:55:55 CEST 2002

Petr Holub wrote:

> [...]

	Mate klice na Windows ulozene v "Computer store" nikoli v "Personal
store" ? Klic CA, ktera certifikovala klice, ktere nyni mate na Voknech
mate n FreeBSD pojmenovan "hash".0 jmenem ?

	Do debug logu na WIndowsech jste se dival, jestli tam nebude neco
zajimaveho ?
--------
Logovani IPsec na strane Windows se zapne v registry:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\PolicyAgent\Oakley]
"EnableLogging"=dword:00000001
"Debug"=dword:000000ff

	log se vytvari v %SystemRoot%\debug\oakley.log - ale format neni nikde
popsany, takze je nutna intuice a znalost ISAKMP protokolu.
-----------

	Ono toho, bohuzel, muze byt strasna spousta co je pripadne spatne, navic
v tomto ohledu je mozna snazsi popsat vam cely postup konfigurace nez
hledat kde je chyba ve vasem nastaveni ...

	Ja to zkousel uz pred ctvrt rokem a tak uz si detaily nepamatuju - a
transportni mod za situace, kdy obe strany mely statickou adresu mi
pripadal trivialni, takze jsem si ho ani nezapsal. V pripade nouze tu
jeste mam (almost) step-by-step postup jak rozjet transport-mode IPSec
mezi FreeBSD se statickou adresou a W2K s adresou dynamickou - neni to
presne to co potrebujete, ale treba by vam to pomohlo.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz