MTA

Peter Vongrej monkus at monkus.sk
Wed Jun 26 17:36:58 CEST 2002

On Wed, Jun 26, 2002 at 05:21:18PM +0200, Dan Lukes wrote:
> 	Co se tyce dotazu jineho prispevatele, ohledne mercury - Mercury ma
> pomerne dost ruznych drobnosti a je tak trochu otazka, ktere se to tak
> onomu zakaznikovi vlastne libi. Spoustu z nich vam zvladne prakticky
> kterykoliv MTA (pro spravu konferenci ale bude nutne nainstalovat
> separatni balik, to na UNIXu MTA obvykle samostatne nedelaji), pro
> nektere veci budete hledat ekvivalent jen vice ci mene obtizne - tim
> myslim velmi tesna spoluprace s PMAILem a take "delayed" maily (dopisy s
> nastavenym casem odeslani).
>
> 							Dan

presne tak, im sa paci spolupraca s pmailom, co sa tyka nastavovania klientu (prakticky ziadne), delayed mailov, a hlavne toho, ze mercury robi nieco ako sekretarku, ktora da do suflickov na postu pracovnikov firmy postu, v pripade ze ten pracovnik nie je v praci, moze si to bez akejkolvek autorizacie ( ;-( ) prebrat a vyriesit hocikto iny, ze kazdy vie, kto aky mejl ktoremu zakaznikovy poslal, a to, ze ku postovemu klientovi ma uzasny windowsacky interface

no a ja by som xcel najst nieco podobne

--
monkus - i`m not only the dot in .SK ;-)