Apache2+mod_php4

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Jun 20 09:11:12 CEST 2002

Michal Kapalka wrote (2002/06/19):
> a tak som od instalil  apacha aj php
> cd /usr/ports/www/mod_ph4 ale aj apache13
>
> make deinstall; make clean
> v porte  mod_php4 –-> make install –DWITH_APACHE2
> od vtedy sa neda naistalit php_mod4 vyhlasi tuto chybu !!!

Holt zase nekdo neco nekde zvoral :-) Ve -stable jsem zachytil dopis
uvedeny na konci. Myslim ale, ze problem uz spravili - jdu to hned
zkusit, protoze v bugtraq se uz dokonce objevil remote exploit
pro OpenBSD...

PS: Kdo nesledujete vyvoj, tak konecne snad nasli chybu s queue
tagging na ATA a brzo bude (bylo) MFC a urcite si prectete i commit log
http://docs.freebsd.org/cgi/getmsg.cgi?fetch=927343+0+current/cvs-all
Puvodne jsem ho jen preletl, ale po specialnim upozorneni jsem
si ho precetl poradne a docela jsem se vydesil - pockam na MFC a pak
hned musim zkusit, jestli se nejak zmeni vykonnost meho zalohovaciho
serveru.

--
Kai Hugo Hustoft Endresen wrote:
> I just cvsuped and updated apache2 to 2.0.39
>
> when I
> cd /usr/ports/www/mod_php4/
> make -DWITH_APACHE2
>
> I get the following errors:
>
>  -I/usr/ports/www/mod_php4/work/php-4.2.1/TSRM -I/usr/local/include/pth
> -O -pipe -I/usr/local/include -pthread -DZTS -prefer-pic  -c php_functions.c
> php_functions.c:93: syntax error

I had this happen to me too last night.  Try editing:

/usr/ports/www/mod_php4/work/php-4.2.1/sapi/apache2filter/php_functions.c

At line 93 you'll find:
- -----
#if !MODULE_MAGIC_AT_LEAST(20020506,0)
                 ADD_STRING(boundary);
#endif
- -----

Remove those 3 lines, and run your make again - seemed to work ok for me
after that.

	Barry