Apache + mod_jk + Tomcat

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Wed Jun 19 11:27:26 CEST 2002

Tohle mam na planu, ale zatim pro nedostatek casu jsem se k tomu nedostal.
Ovsem doporucovanym modulem je nyni mod_webapp ktery ma nahradit mod_jk.
Nejsem si jisty jestli je to uz v portech.

Na java mailing listu byl pred casem navod jak nainstalovat Apache 2 s
nejnovejsim Tomcatem resp. se aplikacnim serverem JBoss pro ktery je Tomcat
pouzit jako servletovy kontejner.

I finally got it run. If anyone needs instructions try

http://www.pubbitch.org/jboss.html

I also recommend replacing the APR in the
jakarta-connectors4.0.4-b2-src/webapp
with the latest snapshot release of APR.

Adrian thiele

Zdravi

Mira

Sponsor:
Ti è capitato di cercare un libro e non riuscire a trovarlo?
E' attivo il servizio TrovaLibri di Airbook.it

Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=345&d=25-4

To Unsubscribe: send mail to majordomo at FreeBSD.org
with "unsubscribe freebsd-java" in the body of the message

Liquid <liquid at liquid.cz>@freebsd.cz on 06/19/2002 09:47:32 AM

Please respond to users-l at freebsd.cz

Sent by:  owner-users-l at freebsd.cz