Prava

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Mon Jun 17 09:51:13 CEST 2002

> Vyresil jsem to tak, ze jsem vytvoril skupinu CVS a vsechny uzivatele,
> kteri maji povolen commit do CVSka mam v teto skupine.
>
> Adresar cvs ma takovato prava.
> drwxrwxr-x  34 cvs         cvs         1024 Jun 14 09:25 cvs
>
> Funguje nam to bez problemu jak z cvs klientu na freebsd, linuxu a
> dokonce i jedne programatorce z WinCVS :)

Ja to resim obdobne, akorat jeste na grupe mam nastaveny SGID
bit, protoze pokud se pouzivaji nektere pristupy k CVS (napr.
pres gserver pres kerberos), tak v podadresarich maji tendenci
vznikat soubory, ktere patri te grupe, kterou ma uzivatel
provadejici 'cvs add' jako primarni (tedy ne nutne grupa cvs).

Petr