Prava

David Pasek pasek at idc.cz
Fri Jun 14 16:41:06 CEST 2002

Opravdu si to resi CVSko.

Mel jsem ten samy problem.

Vyresil jsem to tak, ze jsem vytvoril skupinu CVS a vsechny uzivatele,
kteri maji povolen commit do CVSka mam v teto skupine.

Adresar cvs ma takovato prava.
drwxrwxr-x  34 cvs         cvs         1024 Jun 14 09:25 cvs

Funguje nam to bez problemu jak z cvs klientu na freebsd, linuxu a
dokonce i jedne programatorce z WinCVS :)

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994