doporucte imap server

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Thu Jun 13 15:37:15 CEST 2002

On Thu, Jun 13, 2002 at 03:28:57PM +0200, Petr Michalec wrote:
> ---------------------
> _pokud_ se pletu tak mi prosim dejte vedet, priznavam nejsem az tak
> zbehli.. pokud si vzpominam na sve posledni experimentovani tak treba
> postfix uklada prichozi postu do /var/mail/.. a to formou mbox-u

postfixu sa to da povedat co ma defaultne pouzivat. rovnako aj qmailu
sa da povedat ze ci ma ukladat do ~/Maildir/ alebo ~/Mailbox (format
mailbox) alebo do /var/mail (pomocou pouzitia |preline procmail).

> procmail si postu vytahne a ulozi ji do /home/user/Mail/ ?? [me ji treba ulozi
> do souboru /home/user/Mail/freebsd ] a ten obsahuje vsechny zpravy z
> tehle konference...

procmail to vie robit na zaklade uzivatelskeho procmailrc. napr. ja
mam v mojom .qmail nieco ako:

remedy.2:~> cat .qmail
|preline /usr/local/bin/procmail

a v ~ mam .procmailrc. da sa to robit aj globalne.

> Maildir si predstavuju tak.. aspon se domnivam ze jsem to tu tak uz mel
> ze je to taky adresar v /home/user/Mail/ .. treba .. a v nem je misto
> souboru freebsd adresar "freebsd" a ten obsahuje jednotlive soubory,
> cili emaily..

procmail standardne uklada do tusim $MAILDIR.

je to mbox2maildir, da sa naklikat na www.qmail.org.

> procmailu to musim nejak rizt ze mam maildiry a ne mboxy? kde?

v procmailrc globalnom? prikazovym riadkom?

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/