doporucte imap server

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Thu Jun 13 15:28:57 CEST 2002

On Thu, Jun 13, 2002 at 11:29:46AM +0200, akela_at_terminal.cz at no.spam wrote:
>  mkes> qmail (ovsem v tom pripade prechod na qmail mohu jen doporucit)
>  mkes> tak ti courier-imap nepomuze .
>
> To neni tak docela pravda . Zalezi jaky pouzivas MDA , jestlize budes
> mit procmail s podporou Maildiru , tak courirem muzes pouzivat i
> ostatni MTA ( sendmail, postfix, ... ) . Napr. zatim se mi osvedcila
> kombinace postifix+procmail+courier-imapd .

No presne tuhle kombinaci pouziju.. Jen musim stavajici mbox slozky v
homedirech prevest na maildiry.. No je to takova mala pozustalost po mem
experimentovani s postovnimy servery/klienty..  ne ze bych mboxy videl
nejak zle, ale pri jejich velikosti si rikam ze to asi nebude to pravy
orechovy a lepsi bude mit kazdou zpravu zvlast..

---------------------
_pokud_ se pletu tak mi prosim dejte vedet, priznavam nejsem az tak
zbehli.. pokud si vzpominam na sve posledni experimentovani tak treba
postfix uklada prichozi postu do /var/mail/.. a to formou mbox-u

procmail si postu vytahne a ulozi ji do /home/user/Mail/ ?? [me ji treba ulozi
do souboru /home/user/Mail/freebsd ] a ten obsahuje vsechny zpravy z
tehle konference...

Maildir si predstavuju tak.. aspon se domnivam ze jsem to tu tak uz mel
ze je to taky adresar v /home/user/Mail/ .. treba .. a v nem je misto
souboru freebsd adresar "freebsd" a ten obsahuje jednotlive soubory,
cili emaily..

nuze. tusim ze na ten prevod je utilitka.. prevedu tedy soucasne mboxy a udelam
znich klasicky maildir..
procmailu to musim nejak rizt ze mam maildiry a ne mboxy? kde?

Diky Petr

--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'