antivir nebo filtr

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Mon Apr 22 08:57:08 CEST 2002

Dobreho dne,

> muzeme mi poradit, jak na FreeBSD resite antivirovou ochranu?
> Mate nejaky vychytany filtr na filtrovani zfalsovanych asdres odesilatele
> nebo filtr na subject,body, prilohy nebo pouzivate AVP popr jine antiviry?

zkusim byt trochu vic on-topic: primarne pouzivame sanitizer, coz
je sada pravidel pro procmail, ktera dokaze v mailech zlikvidovat
vetsinu beznych breberek:
http://www.impsec.org/email-tools/procmail-security.html
(resp. - aspon je deaktivovat).

Jinak myslim, lze pouzit napriklad antiviraky od Kasperskyho - ty
teda bezime na linuxu, ale myslim, ze na FreeBSD by mely chodit
taky. Vyzaduje to jen trochu prepsat sendmail.cf ;-).

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 4                             Institute of Compt. Science
160 00 Praha 6, CZ                            Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512213
                                       e-mail: hopet at ics.muni.cz