PHP

Tomas Podermanski tpoder at kn.vutbr.cz
Mon Apr 8 11:25:06 CEST 2002

Dobry den,
	muzu potvrdit. FreeTDS pouzivam na FreeBSD jak s php tak i s perlem
celkem bez problemu. Pripojuju se na MS SQL server 200. Doporucuji ovsem
instalovat FreeTDS z portu. Pokud jsem si zkompiloval zdrojaky sam tak
se to obcas hroutilo u vetsich selectu (na duvod se mi nepodarilo prijit
- to je ovsem stav z minuleho roku).

TP