PHP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 8 10:58:32 CEST 2002

P Sedo wrote:

> web mi bezi na apache, mam PHP, to vsetko na FBSD 4.5R, ale DB stroj
> mam na Win. a je to MS SQL (dobre s nami a zle prec)
> neviete prosim co musim, ja uboziak, urobit, aby som mohol pristupovat
> z PHP na ten nestastny SQL server.

	Jako nezarucenou radu (pokud nevyjde UnixODBC) bych doporucil podivat
se na FreeTDS. To je sice oficialne pro Sybase SQL server, ale MS SQL
pouzivalo, prinejmensim do nejake verze, stejny protokol mezi clientem a
serverem. Mozna by to tedy fungovalo. Stav FreeTDS je takovy,z e je to
beta i pro tu Sybase a zdaleka ne vsechno funguje i s ni, ale pouzit se
to da a je ozkouseno, ze to lze zakompilovat k PHP.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz