scp

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Thu Mar 28 21:47:46 CET 2002

pokud neni scponly instalovane jako suid tak problem pusobi
konstrukce

        if (NULL==(log=fopen(LOGFILE,"a+")))
        {
                if (debuglevel)
                {
                        fprintf (log,"couldn't open logfile for writing: \"%s\"\n",LOGFILE);
                        perror("fopen");
                }
                exit(-1);

na linuxu se to mi to projevovalo hlaskou "lost connection".
reseni je treba vytvorit mu soubor /var/log/scponly.log tak,
aby do nej mohl zapisovat nebo si ten kod upravit.

je mozne, ze tam jsou nejake dalsi chyby, ale ted uz mi to funguje.
jinak jsem si nevsiml, ze by tam byly nejaky os-dependent veci,
takze by mohlo fungovat.

--
Vaclav Rehak, security administrator
ZOOM International, Prague	http://www.zoom-int.cz	tel.: +420-2-21667557