scp

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Mon Mar 25 21:29:46 CET 2002

skript install.sh ma nejakou divnou syntaxi pro deklaraci funkci (to neslo
ani spustit), to jsem ale opravil a vypadalo to jako by to bylo dale ok.
jenze kdyz jsem se zkusil pripojit prostrednictvim klienta scp pro windows
(uzivatele se budou prihlasovat po nejvice z MS Win) tak se mi dostal do
nejake smycky a zacal stale dokola alokovat pamet az do vycerpani....  (u
klientskeho pocitace)
asi v tom shellu bude jeste nejaka dalsi chyba, kterou jsem jiz
neobjevil....
Pepa.