inv6 cez freenet6

Vladimir Guzma vg at cs.tut.fi
Wed Mar 6 07:08:50 CET 2002

Zdravim,

Mam taky menso technicky dotaz. Skusali ste niekto spojenie na ipv6 cez packages freenet6?
Kedysi to fungovalo bez problemov, v poslednej dobe (4.5 a neskor) mi to vobec nebezi.
Vytvori sa gif0 ako novy tunel, ked chcel ale nieco pingnut tak pakety idu len von...
V /etc/rc.conf je ipv6_enable="YES", skusal som aj rozne ine kombinacie;-)) proste to odmieta fungovat.
Zaujimave je ze ping6 najde ipv6 adresu hostu (pokial existuje) bez problemov. Akurat sa proste pakety tam poslane nejak nevracaju...
Dik za kazdu radu
Vlado