spojenie dvoch pocitacov cez modemy

Roman roman66 at pobox.sk
Wed Feb 27 16:00:41 CET 2002

Neviem ci som to poslal na dobru adresu ?

Staram sa o LANku, kde je server FreeBSD 4.5 PRELEASE.problem mam iba v tom ze potrebujem si natiahnut kabel zo servera, kde je interny modem ku mne do kancelarie, aby som mal server a LAN pod kontrolou.v budove je tahana vnutona telefonna siet.kancel mam vyse 100 metrov od serveru.

staci v ktorom subore,aky protokol to bude ....,
netreba modemu potom priradit novu IP a masku siete ?
neviem co a kde na ten modem nastavit nakolko mam malo skusenosti s FreeBSD.

             VELMI TO POTREBUJEM.
kto mi s tym pomoze, tak mu budem velmi vdacny

                              Roman Slezak