Instalace Gnumeric - INSTALACE obecne

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Mon Feb 25 19:30:14 CET 2002

Dobry den,

dekuji za precteni,

mam nasledujici problem hledal sem gnumeric v uz prelozenych baliccich,
tam se jej nenasel, nicmene v portech se nalezal a tak sem se jal
instalace, vlezl sem do adresare /usr/ports/math/gnumeric a napsal make
configure, dlouho pocitac pracoval, nainstaloval mi nejake knihovny jenz
sem nepostrehl, nainstaloval nektere balicky kuli zavislosti, evidentne
ty posledni, vcetne pythonu, ve vysledku sem pochodil s hlaskou ze
nejaka knihovna ci soubour neexistuje nasledovalo nekolik erooru,

vzdal sem to a skusil sem se podivat do zpetnych verzi ted 4.3 a tam sem
balicek nasel, zkusil sem jej nainstalovat prikazem pkg_add balicek.tgz
a vypliv mi hlasky o chybejicich balicich ktere sem jednak mel, ale v
novejsi verzi a par pak nemel.

Podobny problem se mi stal v pripade instalace xfmailu, tam sem se
snazil o kompilaci ale zkoncila na podobnych hlaskach, napadlo me jestli
mi nemuze chybet nejaky soubor obsazeny ve zdrojovych souborech
samotnych xek, ale z duvodu mista na disku se nemohl tento fakt
vyzkouset, mohl by mi prosim poradit.

Dekuji mnohokrat

--
Ondrej Tuma                 ICQ :  107760454