named - denied update

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 22 15:46:40 CET 2002

Josef Hrabec wrote:

> Dobry den.
> Muj primarni DNS mi stale hlasi u jedne z domen
> denied update from [ip_slave_DNS] for "domena.cz" IN

	Update zasila, pokud si to pamatuji, ten nameserver, ktery se povazuje
za primarni - a to tem, ktere povazuje za sekundarni. Takze overte
konfiguraci na [ip_slave_DNS] zda se nahodou nepovazuje za primar.

	I kdyz, pokud spravne probiha replikace primar->sekundar, tak to tak
spise nebude.

	Dalsi situace, kdy jest posilano UPDATE je provoz nekterych DHCP
serveru - nebezi nahodou na [ip_slave_DNS] nejaky ?

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz