scrollovani, etc.

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Feb 15 15:48:51 CET 2002

Alexander Kršek wrote (2002/02/15):
> - Stlacim Scroll-Lock, vypis sa ZASTAVI a ja sa v klude sipkou ci pomocou
>   PgUp vratim ku pre mna zaujimavemu miestu.
> - Stlacim Scroll-Lock, vypis pokracuje. Podotykam, ze zastaveny je iba vypis,
>   nie cely proces s configure.

Aha - bohuzel buffer je omezeny a stalo se mi, ze na jednom FreeBSD pro
bezne netechnicke uzivatele omylem stiskli ScrollLock a program, ktery
vypisuje logy, jeste nejakou dobu fungoval, ale pak se zablokoval na
plnem bufferu a dostal jsem hlaseni, ze se "to zaseklo" - takze
jsem pak slock z popisu klavesnice radsi vyradil a nechal jsem
aktivaci historie jen na ScrollLocku pres nejakou desnou kombinaci
prerazovacu, protoze se mi nezdalo byt v tomto pripade realne
vysvetlovat, ze je nutne si na ten ScrollLock davat trochu pozor.
Tim jen chci rict, ze to tedy povazuju ne za "reseni problemu", ale
jen za "oddaleni problemu", coz muze nekdy pomoct, ale nekdy naopak
spis napachat vic skody, nez jen prime zastaveni pres Ctrl+S/Ctrl+Q.