scrollovani, etc.

Alexander Kršek a.krsek at sh.cvut.cz
Fri Feb 15 07:03:49 CET 2002

Zdravim.

On Fri, Feb 15, 2002 at 12:16:29AM +0100, Martin Damasek wrote:

> To se priznam, jsem moc nepochopil. Jak to myslite "pri jakemkoli
> dalsim vypise"?

Priklad:
- Spustim ./configure
- Zazriem vo vypise nieco "nekale", pripadne cokolvek, co ma zaujalo.
- Stlacam Shift-PgUp, aby som sa k tomu miestu dostal, ALE
  pretoze vypis z configure pokracuje dalej, pri kazdom novom riadku,
  co configure medzitym vypise, "spadnem" opat nadol.

Wannabe:
Prve dva body rovnako.
- Stlacim Scroll-Lock, vypis sa ZASTAVI a ja sa v klude sipkou ci pomocou
  PgUp vratim ku pre mna zaujimavemu miestu.
- Stlacim Scroll-Lock, vypis pokracuje. Podotykam, ze zastaveny je iba vypis,
  nie cely proces s configure.

Linuxovy sposob ma uprimne vytaca. S tym druhym sposobom som sa zoznamil
v skole na nejakom komercnom unixe - pravdepodobne Irix, ale neprisaham na
to. Predpokladam (kedze som sa este stale ku instalacii *BSD nedostal),
podla toho, co tu odznelo, ze *BSD sa spravaju druhym sposobom.

S pozdravom,
Alexander Krsek
--
e-mail: a.krsek at sh.cvut.cz			ICQ: 	#105733105