scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Fri Feb 15 12:37:34 CET 2002

> Date: Sun, 10 Feb 2002 22:20:48 +0100
> From: Martin Damasek <md.konf at centrum.cz>
> To: Roman Neuhauser <users-l at freebsd.cz>
> Subject: Re[2]: scrollovani, etc.

> No a kdyz na netu neni? Co mam kde stahovat?

    Pokud si port nestahne vsechno co na netu potrebuje (napr. protoze
    server uz neexistuje, zmenila se URI; cokoliv), je to chyba toho
    portu. Maintainer je od toho, aby udrzoval skeleton daneho portu
    up-to-date.

    Jo taak, kdyz neni na netu ten pocitac? To je trochu neprijemnejsi,
    protoze FreeBSD releasy uz neobsahuji zdrojove tarbally portu (driv
    bylo mozne primontovat cd s "distfiles" na /cdrom a dal postupovat
    podle navodu na lov jelena...

    Dneska leda precist Makefile prislusneho portu, nasosat treba v
    praci to co je v nem napsano, a hodit to do /usr/ports/distfiles/.

> Jo jo. Priste, nez budu otravovat se tam radeji podivam. Ja jsem jen
> tedka vubec nestihal a tohle me vcelku prekvapilo, takze se omlouvam
> za zdrzovani. Ale diky moc za ochotu.

    zadny problem. jo, a jeste jsem si vzpomnel na ports(7), tam by se
    taky dalo neco najit. :)

    hm... zminil nekdo v tomhle threadu portupgrade? jestli ne, tak
    zkuste

    # (cd /usr/ports/sysutils/portupgrade/ && make install clean)
    nebo
    # pkg_add -r portupgrade

    portupgrade(1) je docela uzasna zalezitost. ja ho teda pouzivam
    vlastne jenom na odstranovani 'zatuchlych' zavislosti mezi
    nainstalovanyma portama, protoze jsem liny pamatovat si cokoliv vic
    nez `make install` [:)], ale... ale nebudu tu basnit, prectete si
    man stranku. :)

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!