OT: OpenSource - prax

Alexander Kršek a.krsek at sh.cvut.cz
Wed Feb 13 23:51:01 CET 2002

Ospravedlnujem sa za nie prave technicky prispevok, ale so zameranim tychto
konferencii (zasielam do linux i do freebsd) to predsalen suvisi.

Chcel som si na webe jednej predajne pocitacov a komponentov pozriet cenniky
 - lenze boli iba vo formate XLS. A takto vyzerala vymena mejlov medzi mnou
a tym obchodom.

> Dobry vecer,
> velmi rad Vam poskytnu cenik v obecnejsim formatu, koneckoncu tvorim ho pod
> linuxem a moje jedine kazdotydenni spusteni windows probehne pouze proto,
> abych zkontroloval, zda StarOffice soubor do formatu xls spravne prevedl.
> StarOffice pouzivam proto, ze velkoobchody nedonutim, aby pouzivaly jiny
> format nez xls a nicim jinym nektere dodavatelske ceniky nenactu.
> Jste zatim prvni zakaznik, ktery se na nas obratil s pozadavkem otevreneho
> formatu ceniku.
>
> Jaroslav ******
> ******* spol. s r.o.

Este doplnam, ze v prilohe som dany cennik dostal - vo formate HTML+PNG. Inak
neviem, co by som este dodal.

S pozdravom,

Alexander Krsek
--