Levnejsi grafika

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Wed Feb 13 11:33:42 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Dalibor Sramek wrote:

> chystam se trosku ozivit starsi stroj (K6/500) novou grafikou. Zrak mi padl
> na ATI Xpert 2000 Pro 32MB AGP. Mate s ni nekdo eventualne nejake
> zkusenosti? XFree 4 podle dokumentace podporuje akcelerovane cipy Rage 128,
> coz doufam znamena i podporu pro Rage 128 Pro.
> Nebo mate nejaky jiny tip?

Popisovane problemy s touto kartou sme tu mali tiez - totiz existuje viac
"revizii" tohoto chipsetu. Ak ho dana instalacia XFree86 nepozna, da sa
do zdrojovych kodov popisat (asi do 4 suborov). Inak karta funguje celkom
slusne, iba ak by Vam vadilo, ze splash-screen pri starte systemu sa da
nastavit max. 320x240 :)

Ladislav Kostal