samba

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Tue Feb 12 01:14:50 CET 2002

No, ja bych si prave takovou "ptakovinu" nevymyslel. Ale meli jsme to tak
kdysi udelane na kolejich, defakto si kdokoli mohl vytvorit pracovni skupinu
a ta pak byla videt vsude jinde i na ostatnich blocich (samozrejme, ze to
bylo navzajem propojeno nekolika routery). Bohuzel, tenkrate jsem o tom jak
to funguje nemel vubec tuseni a lidi, kteri to tehdy delali se mi jiz asi
dostihnout nepodari....
Tak jsem to chtel takto take udelat, ale narazil jsem na vyse popsany, zatim
neprekonatelny problem. Myslel jsem prave, ze je nejaky problem v nastaveni
toho jednoho routeru se sambou mezi segmenty - protoze jak jsem jiz psal
drive, je na nem cely browse list k dispozici (se vsemi skupinami) ve
/var//lock/browse.dat, jenom se mi ho jaksi nedari dopravit ke klientskym
pocitacum.......   nekdo tady drive radil, ze je treba spustit konto guest.
Udelal jsem proto
guest ok = yes
a pro jistototu taky
guest account = nobody
(zkusil jsem i vytvorit noveho uzivatele a toho zadat jako guest account),
ale nic nepomohlo.
Byla taky na toto tema drive rec o sdileni IPC$, coz by melo mit neco
spolecneho prave s timto problemem, lec tady moje znalosti konci a nevim jak
s tim pohnout dal.

Pokud prosim nekdo vite k cemu slouzi IPC$ a lze li to nejak uzit k tomu
prenosu browse listu na pracovni stanice, budu vdecny za kazdou radu.
Dekuji, Pepa.