samba

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Mon Feb 11 23:57:05 CET 2002

Ano, na vsech stanicich jsem nastavil wins na ten router. Jedine co mi wins
udela je to, ze se skrz nej daji prekladat jmena na adresy (kdy zadam
\\pociac, tak ho najde), ale browse list se nestahne (v okolnich pocitacich
neni nic videt). Na serveru v souboru browse.dat lze seznam pocitacu videt,
ale uz se nijak nedostane az k uzivatelskym pocitacum.

Vy u vas take pouzivate vice pracovnich skupin? (pokud mam vsechna pc v
jedne skupine, tak to funguje, pokud jsou nektera z nich v jine tak ne....)
P.