zakazat radio a spol.

David Pasek pasek at idc.cz
Fri Feb 8 17:36:56 CET 2002

Je fakt, ze kdyz se neco zabali do http, tak je na to firewall kratky.
Presto mam jedno reseni.

Jestli jde veskery trafic pres proxy squid, tak se da squid
nakonfigurovat tak, aby neprijimal urcite content-typy.
Resi se to trosku oklikou pres directivu:

redirect_program /path/to/program

Tato directiva umi spustit program, ktery muze rozhodnout, jestli se ma
obsah povolit ke stazeni a nebo redirektovat na jine URL.
Mam hotovy program, ktery poznava content-typy pozadovanych dokumentu a
kdyz je to typ, ktery neni povolen, tak to redirektne na statickou HTML
stranku, ktera oznami, ze ma uzivatel smulu. Resim to tak kvuli
stahovani binarnich dat a hrozbe potencialnich windowsackych viru, ale
melo by to byt pouzitelne obecne.

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994