zakazat radio a spol.

adam adam.gargulak at i.cz
Fri Feb 8 15:37:41 CET 2002

Ahoj,

Prvni vec je otazka jake radio:
Nejpouzivanejsi jsou:

	real audio video (real player)
	h323
	http - mp3 streamy

U tech prvnich staci zakazat porty pres ktere se provozuji, u toho posledniho to bude problem, jelikoz se tvari jako normalni http provoz napr. www.shoutcast.com coz je servere se tisici radii ktere vysilaji pomoci mp3 icecast streamu s pouzitim protokolu http zde asi pomuze pouze zakazat prislusne stranky a servery na kterych radia vysilaji (coz je asi pri jejich mnozstvi docela problem). Z meho pohledu je nejlepsi sledovat jaky provoz delaji uzivatele a kdyz nekdo prestihne urcitou mez tak ho proste nejak postihnout (zakazat pristup na Internet)

Jestli ma nekdo reseni jak odfiltrovat mp3 icecast sstreamy z http at to rekne.

						Adam Gargulak