ntpd - nakopnutie

Jiri Rosenmayer jiri.rosenmayer at skynet.cz
Thu Feb 7 12:07:27 CET 2002

On Wed, Feb 06, 2002 at 09:13:30PM +0100, Dan Lukes wrote:
> [...]

Tak zkuste na tom serveru dat "netstat -an | grep 123". Jo a kdyz uz mate ten
driftfile uvedeny v konfiguraci, asi neni nutne jej zadavat i na prikazovou radku.

> Nejprve bych poukazal na "man ntpdate":
> ntpdate will decline to set the date if an NTP server
> daemon (e.g., ntpd(8)) is running on the same host
>
> 	Mel byste mit dobry duvod pro se pokousite cas synchronisovat
> prostrednictvim ntpd a soucasne prostrednictvim ntpdate - pokud presne
> nevite, co delate, vyberte si jen jeden zpusob.

To ani snad nejde. Pokud Vam bezi ntpd, nejde spustit ntpdate. Aspon tedy na BDS/OS.
Jinak predpokladam, ze tazatel to myslel tak, ze z jineho pocitace da
ntpdate meno.servera, aby zkusil jiny pocitac zesynchronizovat s ntp
serverm, ktery se snazi rozjet.

						Jirka

> 	Takze jej nejprve zkuste separatne, pak se uvidi ...
>
> 							Dan
>

> --
> Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
> root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
> AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz

---
Jiri Rosenmayer
Vedouci odd. security
SkyNet, a.s.
Ptasinskeho 309/6
CZ 602 00 Brno

http://www.skynet.cz
tel: +420 5 41 59 41 59
fax: +420 5 41 59 41 00
e-mail: Jiri.Rosenmayer at SkyNet.Cz
PGP fingerprint: 1907 1F79 CC70 74EE FC55 F649 5651 33A4 50D4 ABB9