ntpd - nakopnutie

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 6 21:13:30 CET 2002

Hubert Polacek wrote:

> Ahojte, potreboval by som take male nakopnutie,
> potrebujem spustit lokalny ntpd, aby som si mohol podla neho
> synchronizovat cas. Siel som podla manualov, ale dako mi to nefunguje.
>
> v /etc/ntp.conf
>
> server ntp.bts.sk
> driftfile /var/db/ntp.drift
>
> spustim
> ntpd -p /var/run/ntpd.pid -c /etc/ntp.conf
>
> Vsetko vyera, ze ntpd bezi, ale ked dam z lokalneho pocitaca
> ntpdate meno.servera
>
>  6 Feb 20:03:41 ntpdate[8560]: no server suitable for synchronization
> found

Nejprve bych poukazal na "man ntpdate":
ntpdate will decline to set the date if an NTP server
daemon (e.g., ntpd(8)) is running on the same host

	Mel byste mit dobry duvod pro se pokousite cas synchronisovat
prostrednictvim ntpd a soucasne prostrednictvim ntpdate - pokud presne
nevite, co delate, vyberte si jen jeden zpusob.

	Takze jej nejprve zkuste separatne, pak se uvidi ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz